sobota, 14 lutego 2015

DECYZJA

Jak wiecie, dziś mam podjąć ostateczną decyzje, co zrobię z blogiem. Pod ostatnim postem były tylko 3 osoby, które chciały mnie zatrzymać. Jak mam być szczera liczyłam, że bardziej interesuje was mój blog. Mam również kontakt z osobami, które czytają, ale akurat teraz nie skomentowały, czyli jest 5 osób, nadal mało, ale mówi się trudno. Jeśli chodzi o decyzje to przez cały tydzień wiedziałam co zrobić. Usuwam bloga, od dziś piszę tylko dla siebie. Czy to się zmieniło? Tak jakby. Wcześniej wspominał, że tylko ten publikuje, resztę piszę dla siebie. I tak zostanie. Będę dalej pisała dla was, ale muszę liczyć na komentarze. Rozdział 17 dodawałam 29 stycznia, a nadal są tylko 2 komentarze, chociaż wyznaczyłam wam limit. Rozdział 18 się pojawiła jak ktoś się zainteresuje. Mela ( pozdrawiam ciebie <3 ) udzieliła mi kilku porad, z których skorzystam. Utworzyłam stronę na fb, tam będę wstawiał jakieś notki, oraz organizowała konkursy. Niech każdy kto czyta polubi stronę. Co do rozdziału, to dopiero zaczynam go pisać, więc przepraszam za czekanie. Pamiętajcie o komentarzach <3 <3

Papapa <3 <3 <3

6 komentarzy:

  1. Nie usuwaj poprawimy się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj kocham Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lofff nie usuwaj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj dziękuję ,również pozdrawiam
    Mam nadzieję,że zostaniesz :D
    No i życzę dużo dużo dużo komentarzy
    Buziaki
    Mela <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj, przepraszam że nie komentowałam i mam u ciebie zaległości, postaram się poprawić <3

    OdpowiedzUsuń