niedziela, 8 lutego 2015

WAŻNE!

Na samym początku obiecałam wam, że nie zawieszę bloga. Teraz mam mieszane uczucia. Zdecydowałam, że w sobotę wieczorem podejmę ważną decyzje. Zdecyduje się, czy zawieszę, usunę lub będę dalej pisała. Nie chodzi o to, że nie mam pomysłu na dalszy rozwój akcji, bo mam rozplanowane wszystko. Czas też mam, ale problem jest w tym, że mało osób komentuje. Przez komentarze dowiaduje się co myślicie o moim pisaniu. Wiem, że popełniam wiele błędów, bo jak na razie publikuje tylko ten blog, ale chce wiedzieć co wy o tym sądzicie. Przez ten tydzień możecie pokazać mi jak ważny jest dla was mój blog.
Mam nadzieję, że będę mogła dalej pisać dla was.

5 komentarzy:

  1. Nie usuwaj Twoj blog jest zajebisty <3 ale pamiętaj ze jestem z Toba niezależnie jaka decyzję podejmiesz. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nio to tak
    Przeczytałam wszystko od początku i powiem,że pisanie idzie Ci naprawdę dobrze
    Nie popełniasz wcale dużo błędów,a po drugie KAŻDY je popełnia
    Bardzo ciężko jest zdobyć stałych czytelników,którym będzie się chciało skomentować to nad czym ty musiałaś popracować ,wiem sama ze strony komentującej jak i autorki
    Jeśli jesteś zadowolona z liczby wyświetleń to dobry początek
    Jednak jeśli chciałabyś powiększyć grono komentujących ,co jest nie lada wyzwaniem spróbuj reklamować swój blog na innych dodając do linku krótki,opis twojego bloga tak by zaciekawić potencjalnych czytelników
    Proponuje nawiązać jakąś współpracę z inną blogerką np.napisać wspólnie jakiś Imagin,dzięki temu mogłabyś wypromować się na jej blogu,a ona na twoim.
    Lub może jakiś konkurs nw naprzykład dla czytelników ,mogło by nawet chodzić o komentowanie a nagrodą byłaby dedykacja lub współpraca nad jednym rozdziałem lub czymś takim
    Możesz też poprosić jakąś bloggerkę czy mogła by polecić Cię na swoim blogu
    Tak podsumowując proponuję Ci zastanowić się nad tym czy faktycznie chcesz zawieszać
    A co do moich 'rad' równie dobrze możesz je zignorować zrobisz to co uznasz za słuszne,ja polecam Ci tylko byś pisała,dalej jeśli jest to tym co kochasz robić
    Powodzenia z decyzją
    Ściskam Mela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz, szczerze mówiąc nie pomyślałam o wielu z tych sposobów, liczba wyświetleń mnie zadowala, ale komentarzy mniej. Sama czytam bardzo dużo ff i dobrze wiem, że nie zawsze chce się komentować, ale czasami nawet drobne słowo pomaga. Jeśli zdecyduje się dalej pisać, to na 100% zastosuje się do twoich rad :)

      Usuń
  3. Twój blog jest świetny, a czytam wiele blogów i uważam że jest najlepszy, dużo osób może czytać i nie komentować :) nie znioslam by zawieszenia tego bloga a co gorsze...usunięcie go. Czasami jest tak, że zamieszczając bloga...możemy o nim zapomnieć lub nie będzie chciało się pisać, zamieszczając bloga tracisz czytelników, mogą przestać czytać go wiedząc że go zawiesiłaś w spisie blogów które czytam jest jeden który jest zawieszony, jest mi smutni bo przerwa trwa już ok.4 miesiące, autorka pisała że pojawi się rozdział ale nie zapowiada się na to. Nie zawieszaj bloga ani nie usuwaj proszę ;(

    OdpowiedzUsuń