sobota, 31 stycznia 2015

Liebster Award



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1.Jakie jest Twoje największe osiągnięcie?
W swoim marnym życiu nie osiągnęłam nic, co można byłoby nazwać największym.
2.Kim chciałabyś być w przyszłości?
Tutaj jest problem. W tym roku mam wybrać szkołę i co się z tym wiąże zawód, jaki będę wykonywała. Waham się pomiędzy psychologiem, a dekoratorem wnętrz.
3.Co Cię najbardziej pasjonuje?
Pisanie. Zdecydowanie.
4.Dlaczego zaczęłaś pisać?
Hahaha
Zaczęłam pisać, ponieważ w jednym z blogów nie spodobało mi się zakończenie. Stwierdziłam, że ja tak nigdy nie zrobię i zaczęłam pisać:)
5.Jakie jest Twoje ulubione motto?
Żadne
6.Jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze?
Przyjaźń, rodzina, miłość ( pozdrowienia dla Julii <3)
7.Czym kierujesz się w życiu?
Szczerze mówią to nie wiem. Tak po prostu żyje. Nie patrzę na to co robię.
8.Masz jakieś nieosiągalne marzenia? Jakie?
Zdecydowanie mam.
1 Wydanie książki. Nigdy to się nie stanie. Jestem beznadziejną pisarką, nie wiem, czemu wy to czytacie.
2 Podróż do Włoch. Od dziecka chciałam tam jechać. I to wszystko wina mojego taty.
3 Podróż do Anglii. Nie ważne czy do Londynu, ważne by tam być.
4 Spotkanie One Direction. Chyba każda directionerka chce ich spotkać. Ja też :D
5 Nauka gry na pianinie i skrzypcach. Szczerze mówiąc to nie wiem, czemu akurat te instrumenty. Jakoś tak.
6 Bycie chirurgiem. Wiem, że nim nie będę, ale dla mnie jest to strasznie ciekawa praca.
7 Spotkać osobę, która mnie pokocha taką, jaką jestem. Która zrozumie, że jestem dziewczyną potrzebującą czułości, przytulasów i uwagi. (Karolcia coś o tym wie)
9.Z jaką osobą chciałabyś spędzić resztę życia?
Z rodziną i przyjaciółmi. Trudno jest mi wybrać jedną osobą, aczkolwiek gdybym musiała wybierać JEDNĄ OSOBĄ, pod karą śmierci to bym wybrała Karolinę.
 10.Masz osobę, dzięki której zawdzięczasz istotną zmianę w swoim życiu?
Wydaje mi się, że jest to Karolina.
11.Jest coś czego bardzo chcesz się pozbyć, lecz bez skutku?
Niestety tak :(

Nominuje:
Chciałabym nominować 11 blogów, ale nie mogę :(
Oto moje pytania:
1 Od jak dawna piszesz?
2 Co cię do tego skłoniło?
3 Co lubisz robić w wolnym czasie?
4 Czy masz marzenia, jeśli tak to jakie?
5 Kto jest najważniejszą dla ciebie osobą?
6 Od jak dawna jesteś directionerką?
7 Kto jest twoim ulubieńcem?
8 Ulubiona piosenka?
9 Jak będzie wyglądało twoje życie za 15 lat?
10 Jeśli najlepsze wakacje to z kim?
11 Co wywołuje na twojej twarzy uśmiech?

2 komentarze:

  1. Mówiłam, że Cię zabije ale powtórzę to raz kolejny.
    -Zabije Cie. //JULKA XX

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu jaaa ❤❤❤❤ tyle ja? ❤
    /K.

    OdpowiedzUsuń