środa, 24 grudnia 2014

Życzenia, urodziny, przeprosiny, niespodzianka




Święta, święta i święta
Zacznijmy od życzeń dla was, moich cudownych czytelników  <3 <3 <3 <3
Życzę wam cudownych Świąt Bożego Narodzenia, pogodnych, radosnych, spokojnych, spędzonych w gronie najbliższych i prezentów oczywiście. Nialla, Harrego, Louisa, Zayna i Liama, czyli w skrócie całego ONE DIRECTION. Pojechania na ich koncert, zdobycia zdjęcia, autografu i czego tam sobie chcecie. Spełnienia marzeń. Wszystkiego, co najlepsze <3 <3 <3



24 grudzień, czyli urodziny Louisa. Mojego cudownego męża <3 <3 <3 <3 <3
Życzę mu szczęścia w miłości (to już ma, ale jeszcze więcej)  mniej chorowania, więcej śpiewania.  Wiecznej kariery w One Direction, bo jak  ciebie zabraknie to już nie będzie takiego samego zespołu. Więcej anielskiego głosu, uśmiechu. I przede wszystkim abyś zawsze pozostał takim samym Louisem Tomlinsonem jakim jesteś teraz, bo właśnie za to ciebie kocham <3 <3 <3 <3 <3

Miałam wielką nadzieję, że rozdział się pojawił dużo wcześnie, bo byłam chora, ale mój brat też zachorował, więc nasze siedzenia w domu polegało na oglądaniu filmów, jedzeniu pizzy, chipsów, czekolad, żelków i wszystkiego co dobre. W sobotę byłam w galerii i na urodzinach koleżanki. W niedzielę sprzątałam pokój brata, potem przyjechała moja chrzestna, której nie wiedziałam 3 lata. W poniedziałek sprzątałam swój pokój, i u królika. A gdy chciałam coś napisać mój drugi brat mi zabrał laptopa. Wczoraj  ubierałam choinkę, robiłam sałatkę i pomagałam w jakiś tam daniach. A dzisiaj łazienka, pokój brata, robienia ciasta i sałatka. O 16.30 jadę do cioci, a potem szybko do babci. Jutro chyba cały dzień jestem w domu, wiec mam nadzieję, że uda mi się coś napisać. W piątek będzie u mnie cała rodzina, i znowu mało czasu. Bardzo was proszę bądźcie cierpliwi. Rozdział się pojawi, tylko wyjątkowo późno. 


W najbliższym czasie pojawi się na blogu niespodzianka dla was. Nie powiem jaka, ale mam nadzieję, że się ucieszycie.

2 komentarze:

  1. WESOŁYCH ŚWIĄT //JULCIA XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych spóźnionych świąt xd czekam na rozdział i niespodziankę ♥♥♥
    PS.Kocham Cie Pati ♥

    OdpowiedzUsuń