sobota, 28 marca 2015

Epilog



Kochani
Przepraszam, że żegnam się z wami w taki sposób, ale inaczej nie potrafię. Chciałabym przeprosić was wszystkich za krzywdy, jakie wyrządziłam.
Przepraszam Cię Magda, że nie przyjechałam do ciebie wtedy, kiedy mnie najbardziej potrzebowałaś.
Przepraszam Cię Perrie, że nigdy nie chciałam z tobą, ani z dziewczynami nigdzie wyjść. Zawsze wolałam siedzieć w domu i ukrywać naszą przyjaźń.
Przepraszam Cię Karolina, że wyjechałam i tak bardzo rzadko odwiedzałam.
Przepraszam Cię Louis, że za to jak cie traktowałam, za to jak się z tobą kłóciłam.
Przepraszam Was, Zayn, Harry, Liam i Niall, że nie chciałam uwierzyć, jakimi jesteście cudownymi ludźmi.
Dzięki wam zrozumiałam, że są ludzie, którzy doceniają mnie taką, jaką jestem naprawdę. Bez ukrywania, bez nakładanie maski dziewczyny, która ma wszystko gdzieś. Poznałam tak cudownych ludzi, a nie umiałam tego wykorzystać. Nie chce wam mówić, co macie robić. To wasze życie i wy za nie powinniście odpowiadać, ale proszę was tylko o jedną rzecz. Zapomnijcie o mnie. Może i teraz nie chcecie tego zrobić, jednak po pewny czasie zrozumiecie to. Beze mnie będziecie uśmiechnięci. Niech każdy z was zrobi wszystko by znaleźć osobę, która będzie go powodowała. A ten, kto ją ma, niech ją doceni. Niech One Direction będzie na wieki, by dalej śpiewać. A ja? Będę was obserwować i patrzeć jak sobie radzicie.
Wasza Leni

Oczami Louisa
Jest lipiec 2015. Minęło już tak długo czasu od odejścia Leny. Następnego dnia dowiedziałem się, że Lena miała wypadek samochody w trakcie nielegalnych wyścigów. Zginęła. Mimo tego, że minął ponad rok ja nadal nie umiem się pogodzić z jej śmiercią. Też ją kochałem i nadal kocham. Była dla mnie tak bardzo ważna. Może gdybym jej powiedział, co czuję nadal by żyła. Tak bardzo za nią tęsknie. Za naszymi kłótniami, za jej pięknym uśmiechem, za jej blond włosami, które tak pięknie się unoszą, gdy się kręciła. Za jej oczami. Za nią. Nie dotrzymałem słowa. Rozstałem się z El zniszczył zespół odchodząc z niego. Właściwie zawiesiliśmy naszą działalność. Fani mają nadzieję, że kiedyś jeszcze powrócimy, ale jeśli tak się stanie to beze mnie. Nie umiem się uśmiechać i śpiewać, gdy jej nie ma. Brakuje mi jej.

Przepraszam, że to robię. Nie tak to miało wyglądać. Wszystko zmieniłam, przez jedną decyzję. Grr 
Mam do was jedno pytanie. Czy chcecie 2 część? Jeśli tak to zrobię, a jeśli nie to mówi się trudno.
Mam nadzieję, że do zobaczenia <3 <3 <3

3 komentarze:

  1. z leną to już nie będzie to samo, no jeżeli jakimś cudem ona to upozorowała i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i nominuje cie do LIbster Awards ! i tak chce bardzo :***

    OdpowiedzUsuń